Geld lenen kost geld


Waar kunnen wij u mee helpen?

Geld lenen is een serieuze zaak. Kredietdesk staat daarom voor de volgende kernwaarden. Persoonlijk, deskundig, betrouwbaar & digitaal! Na het invullen van het online aanvraagformulier weet u binnen enkele minuten wat er mogelijk is.  De aanvraag is geheel vrijblijvend en verplicht u tot niets. 
 



Wat de meeste mensen vragen...

Hoe vraag ik een lening aan?

U vraagt heel eenvoudig online een lening aan via ons aanvraagformulier. Komt u er toch niet uit? U kunt ook direct bellen met één van onze medewerkers: (020) 660 87 99.

Hoe log ik in mijn eigen Kredietdesk omgeving?

Rechts boven aan de pagina kunt u inloggen in uw eigen kredietdesk omgeving. Uw gebruikersnaam is uw email adres dat bij ons bekend is.

Ik heb al een lening. Kan ik daarmee overstappen naar een lening via KredietDesk?

U kunt eenvoudig overstappen met uw lening naar een lening via KredietDesk. Heeft u meerdere leningen en wilt u graag overzicht? Stapt u dan met al uw leningen over naar één lening via KredietDesk. Makkelijk, overzichtelijk en voordelig!

Hoeveel geld kan ik maximaal lenen?

Hoeveel u in uw situatie kunt lenen, hangt van een aantal dingen af. Bijvoorbeeld van uw inkomen en hoeveel u betaalt voor uw huis.

Mag ik de rente voor mijn lening van de belasting aftrekken?

Leent u geld om uw eigen huis op te knappen of te verbouwen? Dan mag u de rente vaak van de belasting aftrekken. Kijk voor meer informatie op de website van de Belastingdienst.

Hoe download ik mijn pensioenoverzicht?

Op de website mijnpensioenoverzicht krijgt je inzicht in de te verwachten AOW, netto- en brutopensioen als u stopt met werken en het nabestaandenpensioen.

Instructies:

1. Log met uw DigiD in op www.mijnpensioenoverzicht.nl
2. Plaats een vinkje bij de gebruiksvoorwaarden en klik op ‘Haal mijn gegevens op’
3. Kies onderaan op de pagina de levenssituatie die voor u van toepassing is en klik op ‘Bekijk mijn pensioenoverzicht’
4. Klik rechtsboven op ‘Download uw pensioenoverzicht’ en kies ‘Als PDF’

Hoe kan ik mijn BKR registratie inzien?

U kunt online gratis uw BKR overzicht opvragen. Op uw overzicht vind u de actuele gegevens die het BKR van u heeft staan.

Hoe draai ik mijn uitkeringsspecificatie uit?

Na iedere betaling van uw uitkering vindt u de betaalspecificatie daarvan op Mijn UWV. Daarop ziet u hoe uw netto-uitkering is berekend. De specificatie staat elke maand voor u klaar op Mijn UWV bij Mijn Documenten. Om de specificatie te bekijken heeft u uw DigiD nodig.

Hoe kan ik een digitaal bankafschrift downloaden?


U hebt een digitaal bankafschrift nodig als u via ons geld wilt lenen. Dat mag niet ouder zijn dan 2 maanden. Zo’n bankafschrift kunt u downloaden via de website voor internetbankieren van uw bank. Lees hier hoe u dat doet bij uw bank. Let op: op het bankafschrift moet de volgende informatie staan.
  • uw rekeningnummer
  • uw naam
  • uw adres
  • de bijschrijving van uw inkomen
U moet ons het hele afschrift sturen. U mag niets afplakken of doorstrepen. De financieringsmaatschappijen accepteren geen schermafdruk.

Andere vraag?

Staat uw vraag niet in de lijst met veelgestelde vragen? Bel dan met onze medewerkers op telefoonnummer (020) 660 87 99. Zij helpen u graag verder. Natuurlijk kunt u uw vraag ook online via het contactformulier aan ons stellen.

Contactgegevens

Wilt u contact met ons? Dat mag u doen op de manier die u het prettigste vindt.

Bellen

020 - 660 87 99

Per post

KredietDesk B.V.
Dalsteindreef 141 - 151
1112 XJ Diemen

Met het contactformulier hieronder

Heeft u een vraag?
Wij helpen u graag verder